Jaoo.

Får bli ett litet inlägg som paus. Jobbar extra denna helgen och sitter och tittar på Walking dead. Börjar bli lite tjatigt med zombies så vi tar paus. 🙂

Klockan är 4.23 och snart stiger solen upp. Denna tiden är den som är jobbigast, precis innan dagen gryr. Sen flyter resten på till 9.

Livet känns bra just nu. För första gången sen Noah föddes har jag börjat slappna av och det är mycket på grund av att jag fått en riktig tjänst istället för att bli förlängd månad för månad utan att veta när det är slut.

Det enda jag känner som verkligen bekymrar mig är Noahs matvanor. Han som alltid har varit så matglad och aldrig ratat något har blivit jätte petig. Det enda han äter riktigt bra är smörgås och banan. Allt annat äter han bara lite av eller inte alls. 😦 Någon som har något tips? För jag kommer inte på fler knep längre.

Längtar efter min lille kille nu.
Orkar inte skriva mer. Måste upp o röra lite på mig.
Ciao
image

Lämna en kommentar